Click here for Myspace Layouts

Thursday, March 17, 2011

daa lme aku idamkan saad dmane aku ddok brseorngn dluar uma smbil un9 wlwpunt kjp .. tpy aku tk kesa .. sbnr nyr aku dok sorg2 neh bkn sbb ape juz na tng kan fikiran yg gler kusut neh .. aku tnsion sgt !! tk tw npe .. ble aku tnsion mle lha pale aku neh .. migrain tk enti2 .. sbb toe lha aku tk ske sgt tnsion2 neh .. mnyshkn idop aku ... da lha pdih .. rase cm na amek bata pz uh ktok pale neh .. tk un hentak kt dnding kuad2 .. bia rase toe ilang wlwpunt ntok smntare .. tpy aku tk brani .. aku tkod ,, aku isaw .. aku tkod parent aku pkir yg bukan2 pulak anti .. aku tk na dorng sume isaw .. bia lha ku yg tnggong sked neh .. wlwpunt pd hakikat nyr payah .. g un da na dkt pmr neh .. aku tk na stress kuad sgt ..  wlw pape un aku bhgie ngn khidupan aku skunk .. aku tk na mnyshkn idop og laen .. g 1 aku dok kt luar uma neh bkn sbb toe jeh , sbb g 1 aku na mncrk bntng brsnar yg tlh lme ilang dlm aty aku neh .. aku hrp sgt bntang toe dtg n mnrngi idop aku yg gelap glita ini ..  smoge kau hadir dlm hidupku ...

No comments:

Post a Comment